wtorek, 21 kwietnia 2015

NOWI LUDZIE na liście, czyli cel nr 1 w marketingu rekomendacyjnym

Twoja KONTROLA nad biznesem marketingu rekomendacyjnego sprowadza się do LISTY, a ściślej do CODZIENNEGO dodawania nowych osób. Dla wielu wraz z końcem listy znajomych, kończy się biznes. Tymczasem ta lista Twoich CIEPŁYCH kontaktów, to tylko punkt wyjścia. Zaczynasz od znajomych, bo dopiero nauczysz się efektywnego pozyskiwania nowych kontaktów. Są ludzie, którzy za żadne skarby nie zwrócą sie do przyjaciół czy rodziny z propozycją współpracy. Obawiają się, że stracą znajomych, mówią - jak zarobię, to wtedy im zaproponuję współpracę lub sami przyjdą, jak zobaczą u mnie pozytywne zmiany czyli np. nowy samochód, lepszy styl życia i bycia.

Dodawanie codziennie nowych osób do listy to NAWYK, który bardzo wzmocni Twoją pewność siebie i postawę. Będziesz stał przed faktem, że zawsze masz KANDYDATÓW, którym możesz zaoferować przyłączenie się do Twojego zespołu. Poszerzasz KRĘGI wpływu. Rozbudowa LISTY zależy tylko i wyłącznie od Ciebie i możesz ten proces kontrolować.
W pozostałych aspektach - tracisz kontrolę. NIGDY nie wiesz, jak

wiele osób zaprosi do biznesu Twój nowy Partner,  kiedy i kto ZREZYGNUJE. Możesz wiele rzeczy planować i w dużym stopniu przewidywać, ale nie masz 100 % kontroli. Kiedy spotykasz się z ODMOWĄ, ktoś wypada z Twojego zespołu, przestaje działać, świadomość, że masz ludzi na liście działa wzmacniająco, nie OBAWIASZ się o rozwój swojej organizacji, nie wpadasz w panikę i nie szukasz po omacku Kandydatów.
Marketerzy internetowi zawsze powtarzają, że pieniądze są na LIŚCIE. Budują listy maillingowe, aby mieć STALE dostęp do swoich odbiorców i pozyskują NOWYCH. Bo na ich listach też są przetasowania, ludzie się wypisują, wpisują się nowi subskrybenci. Są tam ludzie, którzy nigdy nic nie kupią lub nie rozpoczną współpracy, ale i wielu takich, którzy się zdecydują na produkt lub biznes. U Ciebie pieniądze też są na liście, tyle, że w świecie rzeczywistym, dlatego wciąż ją poszerzasz. Wyobraź sobie, że robisz tak przez KILKA lat np. TRZY.
Codziennie 2 nowe osoby dopisane do listy to:
2 osoby x 22 dni (odpoczywasz w weekendy i święta) x 12 miesięcy daje 528 kontaktów w ciągu roku x 3 lata i mamy 1584 nowe osoby. TYLKO 2 osoby, a jak dopiszesz 3 lub 4? Masz odpowiednio: 2376 osób lub 4224. Kropla drąży skałę. Czy te DWIE osoby to dużo? Nie, ale trzeba wypracować sobie NAWYK, a będziesz spokojny o przyszłość swojego biznesu w marketingu rekomendacyjnym.
BEZGRANICZNIE będziesz spokojny, bo gdyby z jakiegoś powodu skończył się biznes np. firma przestałaby działać lub wycofała się z rynku - MASZ listę, którą możesz ZAWSZE przełożyć na pieniądze w innym przedsięwzięciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz