poniedziałek, 13 kwietnia 2015

NA ILE MUSISZ się zaangażować, aby dobrze wystartować w marketingu rekomendacyjnym?

Doskonałym  przykładem ilustrującym szybki START w marketingu rekomendacyjnym jest porównanie do startu samolotu. Aby wznieść się w powietrze samolot musi oderwać się od ziemi. Potrzeba 100% mocy. Nie da się przeprowadzić tego manewru w inny sposób, choćby brakowało tylko jednego procenta. Nie inaczej jest w tej branży, zapisujesz się i DECYDUJESZ, czy chcesz wystartować z pełną mocą, czy chcesz się poprzyglądać. Musisz oderwać się od ziemi, a to oznacza nabranie ROZPĘDU dla Twojego biznesu. Ten rozpęd to rejestracja pierwszych Partnerów z którym rozpoczynasz pracę, ustalasz cele i plan działania. Uwierz, że możesz dobrze wystartować.

Jeżeli jest dasz radę, to poświęć więcej czasu na początku niż zakładałeś, zamiast dziesięciu, przeznacz piętnaście lub nawet dwadzieścia godzin tygodniowo, nie rezygnuj z weekendów. Początek nie będzie łatwy, dlatego ZNAJDŹ kogoś kto ma już SILNĄ
postawę i przekonanie, aby pracował RAZEM z Tobą ramię w ramię.To może być Twój Sponsor lub ktoś wyżej. Nie ma nic trudniejszego nic pozostanie SAMEMU z tym biznesem, owszem masz materiały i narzędzia lecz brakuje Ci jeszcze wiedzy i umiejętności. Możesz się uczyć i będziesz to robił przez cały czas, ale jeżeli zależy Ci na szybkich rezultatach ZAANGAŻUJ się na 100% już na początku.

Będziesz musiał zrezygnować z ulubionych programów, seriali i Facebooka. Ustalasz priorytety - albo BUDUJESZ biznes albo czekasz. Wybór należy do Ciebie, choć nie jest łatwy, bo oznacza SZYBKIE wyjście ze strefy komfortu czyli ROBIENIE tego, czego jeszcze nie ROBIŁEŚ w życiu. Wszystko zależy od tego, jak SILNA jest twoja potrzeba zmiany czy zarobienia pieniędzy. Nie masz czasu, aby zacząć się przyzwyczajać do nowej roli

Twoje pierwsze DZIAŁANIA powinny być skierowane się na BUDOWĘ obszernej listy potencjalnych kandydatów i naukę ZAPRASZANIA na spotkania. Twój Sponsor aktywnie Ci w tym pomaga i PRZEPROWADZA prezentacje razem z Tobą. Uczy Cię jak skutecznie zapraszać na biznesowe spotkania.  Dostajesz scenariusze rozmów, które naświetlają SPOSÓB prowadzenia rozmowy. Działasz szybko bo wiesz, że CZAS nie jest Twoim sprzymierzeńcem. 

Razem rozpoczynacie budowę zespołu. Ale stroną INICJUJĄCĄ musisz być jednak Ty, bo to Tobie ZALEŻY, czyli Ty szukasz kontaktu ze Sponsorem, który musi wiedzieć, że chcesz, aby POKAZAŁ Ci, jak dobrze wystartować. Kiedy zobaczy Twoje ZDECYDOWANIE pomoże Ci z wielką chęcią, bo właśnie takich osób SZUKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz