czwartek, 4 czerwca 2015

BUDOWANIE GŁĘBOKOŚCI w marketingu rekomendacyjnym

Tworzenie organizacji w marketingu rekomendacyjnym to budowanie SZEROKOŚCI i GŁĘBOKOŚCI Twojej struktury. Bez względu na plan marketingowy i firmę, w której jesteś głębokość sięgająca kilkudziesięciu poziomów w dół ZAWSZE daje stabilizację finansową. To jest fundament Twoich pasywnych dochodów. Jednak, aby zbudować tak ogromny zespół najpierw musisz zbudować szerokość, czyli wprowadzić maksymalną dla Ciebie liczbę ludzi, którzy zaczną powtarzać proces. Kiedy to zrobisz możesz zacząć pracować z ludźmi w głębokości i poszukać budowniczych Twojego biznesu czyli liderów, którzy będą tworzyć swoje zespoły.

Nie jest łatwo wprowadzić dużą liczbę ludzi samodzielnie. Wymaga to kondensacji czasu, umiejętności i dużej listy. Realnie, pracując zawodowo możesz zarejestrować w biznesie np. 20 osób w ciągu

miesiąca. To automatycznie buduje Twój aktywny dochód i pozwala Ci oderwać się od ziemi ze swoim biznesem. Jednocześnie musisz być świadomy, że z tych 20 osób tylko kilka może poważnie podejść do tematu zarabiania pieniędzy w marketingu rekomendacyjnym. 

Pozostali zrobią niewiele, część złoży tylko pierwsze zamówienie. Dlatego tak ważna jest praca z nowymi Partnerami i pomoc w zapraszaniu ludzi na spotkania i prezentację możliwości biznesowych. Wyobraź sobie, że pięciu Twoich najlepszych ludzi w ciągu miesiąca rejestruje po 10-15 nowych Partnerów, którzy zaczynają duplikować proces. 

Dlatego nie ROZGLĄDAJ się na prawo i lewo, tylko pomóż przejść KAŻDEMU przez proces zapraszania, prezentacji biznesu i follow up. Przekaż narzędzia do budowy biznesu. Ustal plan działania i cele każdej z nich. Będziesz wiedział, czego możesz się spodziewać i jakie będzie tempo działania. Niech uczą się od Ciebie lub Twojego Sponsora, aby mogli szkolić swoich ludzi. Jesteś dostępny, ale pracujesz intensywnie z najbardziej zaangażowanymi po to, aby zejść z poziomami w dół. Dzięki temu zaczynasz budować swój FUNDAMENT, który zapewni Ci pasywny dochód. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz