poniedziałek, 8 czerwca 2015

PIERWSZY ROK w biznesie marketingu rekomendacyjnego

Kiedy zakładasz swój biznes, chciałbyś osiągać zyski w pierwszym roku działalności. Jakikolwiek tradycyjny biznes przyjdzie Ci do głowy, musisz mieć pomysł, kapitał, plan działania. Nawet jeżeli prowadzisz jednoosobową firmę masz KOSZTY, na które co miesiąc musisz zarobić. Musi upłynąć CZAS zanim zdobędziesz Klientów, rozeznasz rynek, staniesz się rozpoznawalny, zdobędziesz referencje. W pierwszym roku, w zależności od wielkości włożonego kapitału nie masz wielkich szans na wypracowanie zysków. 

Biznes marketingu rekomendacyjnego ma tę przewagę, że możesz ZAROBIĆ pieniądze już w pierwszym miesiącu. Nie każdemu to się uda, ale jeżeli przystąpisz

z odpowiednim zaangażowaniem, zaczniesz podążać za wypracowanym, gotowym systemem, pracować z właściwymi ludźmi - masz ogromne szanse na zarobek. Co więcej zajmujesz się tym biznesem RÓWNOLEGLE ze swoją zawodową pracą. Za kwotę od kilkuset do kilku tysięcy złotych, BUDUJESZ spokojnie drugie źródło dochodu. 

To prawda, że także potrzebujesz CZASU, aby wypracować pewne umiejętności. Popełnisz wiele błędów, będziesz chciał usilnie zrobić ten biznes po swojemu. Spalisz wiele kontaktów. Zweryfikujesz znajomych. Będziesz widział możliwości i jednocześnie uważał, że ten biznes nie działa. Wielokrotnie będziesz tracił wiarę i pytał dlaczego mi się nie udaje? Nie będziesz wiedział komu możesz zaproponować współpracę? Zrobisz dwa kroki do przodu i trzy do tyłu. Będziesz jeździł na wydarzenia i za każdym razem zobaczysz nowych ludzi na scenie. Wielu nie spotkasz nigdy więcej. Będziesz znudzony i uznasz, że Ty to wszystko już wiesz i słyszałeś wiele razy.  

Jeżeli będziesz cierpliwy i przetrwasz ten rok, odkryjesz potencjał marketingu rekomendacyjnego. Przyjdzie czas, kiedy proste zdanie - nigdy się nie poddawaj, nabierze dla Ciebie ogromnego znaczenia i docenisz jego WARTOŚĆ. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz