wtorek, 16 czerwca 2015

JAKA JEST NAJWAŻNIEJSZA CZĘŚĆ prezentacji w marketingu rekomendacyjnym?

Prezentacje, które przeprowadzasz są NARZĘDZIEM służącym odsłonięciu możliwości biznesowych, które stoją przed Twoimi słuchaczami jak i pokazaniu unikalnych produktów, którymi dysponuje Twoja firma. NAJWAŻNIEJSZA część prezentacji to jej POCZĄTEK, w którym odkrywasz to, czego pragną zaproszeni goście. Odkrywasz jaki problem mają w życiu i pokazujesz ROZWIĄZANIE, czyli biznes i produkty jako panaceum na ich bolączki. 

Ludzie nie chcą nowego biznesu, ale pragną uzyskać kontrolę nad swoim życiem, finansami, potrzebują więcej wolności, mniej debetów, większej ilości pieniędzy, chcą zrealizować swoje marzenia. Jednak każdy człowiek jest inny i przyłączy się

do branży marketingu rekomendacyjnego z innego powodu niż Ty to zrobiłeś. KLUCZOWE pytanie DLACZEGO chcę robić ten biznes, u każdego człowieka będzie miało odmienne podłoże. 

Dlatego powinieneś spędzić przynajmniej trochę czasu nad ODKRYCIEM jakie marzenia i pragnienia mają zaproszone osoby. Poświęć ok. 10 minut na ten cel. Dzięki tej wiedzy możesz odpowiednio rozłożyć AKCENTY w prezentacji, aby wydobyć z niej to, co najistotniejsze dla Twojego potencjalnego Partnera. Chcesz przecież przykuć jego uwagę i sprawić, aby zobaczył w jaki sposób może skorzystać z możliwości współpracy.  

Stąd sztuka komunikacji służąca odkrywaniu potrzeb jest cenną umiejętnością. Nie da się tego zrobić sztampowymi hasłami i pytaniami. Potrzeba wczuć się w skórę drugiego człowieka i sprawić, aby jak najlepiej odnalazł się w tym, co masz do zaproponowania. Jeżeli to zrobisz, Twoje REZULTATY będą znacznie lepsze. Trzeba pamiętać, że biznes marketingu rekomendacyjnego NIE JEST o Tobie, tylko o Twoim potencjalnym KANDYDACIE. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz