sobota, 20 czerwca 2015

PROSPECTING CZYLI O POSZUKIWANIU osób do biznesu marketingu rekomendacyjnego

Każda branża potrzebuje Klientów. Dla Ciebie także są niezbędni, ponieważ będą kupowali produkty lub usługi Twojej firmy. Potrzebujesz rozwinąć UMIEJĘTNOŚĆ wyszukiwania Partnerów, którzy będą z Tobą rozwijali biznes. Jest to zadanie, które wymaga spełnienia kilku kryteriów i przemyślenia przez Ciebie kroków, które trzeba będzie podjąć

Trzeba ZAPLANOWAĆ, w jaki sposób będziesz docierać do interesujących Cię osób. Odpowiedzieć sobie na pytanie, KTO i dlaczego miałby zostać moim Partnerem lub kupić mój produkt. Zebrać odpowiednie INFORMACJE, które umożliwią Ci spotkania z tymi osobami. Działać w sposób NIEPRZERWANY. Twoją rolą NIE JEST sponsorowanie KAŻDEGO. Szukasz ludzi, którzy mają

duże kręgi wpływów, wolną gotówkę, która mogą zainwestować w biznes marketingu rekomendacyjnego, dobre relacje z innymi, są gotowi poświęcić się budowie biznesu, mają ogromną potrzebę zarobienia pieniędzy. W tym biznesie każdy człowiek może odnieść sukces, ale staraj się pracować MĄDRZE i rozejrzyj się za ludźmi, którzy spełniają te warunki i mogą Ci pomóc. Zajmie Ci trochę czasu dotarcie do nich, ale WARTO podjąć ten wysiłek. Wiedz, że od osoby, której nie znasz, a którą chciałbyś poznać dzieli Cię czasami tylko KILKA osób.

Chciałbyś poznać dyrektora sprzedaży jednej z firm i umówić się na spotkanie. To, co możesz zrobić, to poszukać w swojej głowie, kto może znać tę osobę i jaka może być sieć powiązań. Jeżeli nikt ze znajomych jej nie zna, to zastanów się, kto z twojego środowiska z pracy, studiów, szkoły, klubu sportowego czy fitness może pracować w sprzedaży lub zna kogoś takiego. 

Gdzie odbywają się wydarzenia branżowe, na których może bywać ta osoba. Może ktoś da Ci podpowiedzi? Może sam znajdziesz. Czasami wystarczy spotkać się z 4-5 osobami, aby móc być poleconym własnie to tej WYBRANEJ przez nas osoby. Trzeba tylko ZAPLANOWAĆ, zebrać INFORMACJE i działać w sposób CIĄGŁY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz