piątek, 12 czerwca 2015

MAGIA DŹWIGNI w marketingu rekomendacyjnym

Czy zastanawiałeś się jak uciec w swoim życiu z pułapki wymiany Twojego czasu na pieniądze? A dlaczego miałbyś do tego dążyć? Ponieważ DŹWIGNIA jest największym sekretem pozwalającym Ci wyrwać się z sytuacji, w której tak jak miliony ludzi poświęcasz swój cenny czas, aby zarobić pieniądze. Idziesz do pracy lepiej lub gorzej płatnej, prowadzisz swoją firmę i wciąż uciekają cenne GODZINY Twojego życia. Tysiące godzin w ciągu wielu lat. Jeżeli taki jest Twój model życia, nigdy się nad tym nie zastanawiałeś i nie chcesz go zmieniać - masz prawo. 

DŹWIGNIĘ wykorzystują np. pisarze, napiszą RAZ a potem czerpią zyski ze sprzedaży, kolejnych dodruków książek. J.K. Rowling,  która stworzyła serię przygód Harry Pottera jest spektakularnym przykładem


takiego wykorzystania dźwigni. Artyści i muzycy dostają tantiemy za wykorzystywanie swoich utworów, nagrają płytę RAZ i dostają pieniądze za każdym razem, kiedy płyta jest na rynku w sprzedaży. Twórcy patentów poprzez udzielenie licencji czerpią nierzadko niesamowite zyski

Model marketingu rekomendacyjnego wykorzystuje DŹWIGNIĘ i pozwala Tobie na zarabianie pieniędzy bez Twojego aktywnego udziału. Wprowadzasz ludzi do biznesu, trenujesz ich, szukasz KLUCZOWYCH osób i oni robią dokładnie to samo. Po kilku latach możesz mieć zespół liczący setki lub tysiące Partnerów, którzy używają produktu Twojej firmy i rejestrują nowych współpracowników. Ty wykonałeś pracę RAZ i jesteś wciąż wynagradzany z obrotu, którego nie wygenerowałeś sam

Przykładowo Marek stał się Twoim Partnerem i w Twojej strukturze wybudował kilkudziesięcioosobowy zespół. Jesteś opłacany za to, że kilkaset kilometrów od Twojego domu lub na drugiej półkuli, ktoś kupił produkt Twojej firmy lub zarejestrował się z polecenia osoby z Twojego zespołu. To jest ta MAGIA dźwigni, dostępna dla każdego, kto pragnie coś zmienić w swoim życiu a konkretnie sposób zarabiania pieniędzy. Wystarczy znaleźć interesujący Cię produkt lub usługę, wiarygodną firmę  i podjąć decyzję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz