czwartek, 18 czerwca 2015

KONCENTRACJA UWAGI w marketingu rekomendacyjnym

KONCENTRACJA jest kluczowym elementem, który poprowadzi Cię w kierunku sukcesu. Każdy ma w swoim życiu momenty, kiedy jego uwaga rozprasza się i podąża w różnych kierunkach. Nie potrafisz skupić się na AKTYWNOŚCIACH najważniejszych dla Twojego biznesu. Jak mówi Eric Worre to, co powoduje, że zbaczasz z kursu i ODDALASZ się od celu, jaki chcesz osiągnąć w marketingu rekomendacyjnym, może mieć charakter wielkiego wyzwania, które pojawia się nieoczekiwanie w Twoim życiu ale i mieć zupełnie banalne podłoże. 

Przykładowo zbyt wiele czasu poświęcasz na

Facebooka, sprawdzanie poczty mejlowej, przeszukiwanie Internetu, rozmowy z innymi Dystrybutorami, przerzucanie gazet, zamiast skupić się na prezentowaniu możliwości NOWYM, potencjalnym Partnerom. Bądź świadomy, że Twoja przyszłość WARTA jest, abyś skoncentrował się na tym, co robisz. Bądź zdyscyplinowany w skupieniu swojej uwagi, ponieważ właśnie ta UWAGA przyniesie Ci rezultaty, na które czekasz, a które zaczną ZMIENIAĆ Twoje życie. Poprzez KONCENTRACJĘ kierujesz swoją energię na konkretne działania, niczym wiązka światła padająca z reflektora na wybrany przedmiot.

To może być trudne dla Ciebie ale poprzez CODZIENNE i konsekwentne powtarzanie określonych aktywności dojdziesz do wprawy. Nie zakończysz dnia bez wykonania określonej ilości telefonów i umówieniu się na spotkania. Kiedy będziesz miał do kogo dzwonić i z kim się spotykać, przestaniesz się zastanawiać czy ten biznes zadziała czy nie. Wejdziesz w określony RYTM, z którego trudno będzie Cię potem wybić, bez względu na okoliczności. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz