piątek, 26 czerwca 2015

PODĄŻANIE ZA SYSTEMEM w marketingu rekomendacyjnym

SYSTEM w marketingu rekomendacyjnym jest po to, aby za nim podążać i ułatwić ludziom, którzy nigdy nie mieli styczności z tą branżą wykonać kolejne KROKI. Każda z firm ma swój wypracowany sposób działania, który ma Ci pomóc zacząć zarabiać. Musisz mieć swoją wewnętrzną siłę NAPĘDOWĄ i wiedzieć dlaczego chcesz robić ten biznes. Bez tego, żadne najlepsze wzorce nie zadziałają, bo nie będziesz miał wystarczająco silnej motywacji, aby zacząć robić PROSTE, choć niełatwe rzeczy. SYSTEM Ci pomoże - wskaże kierunek i sposób w jaki

możesz pracować, aby pieniądze zaczęły spływać na Twoje konto. Da narzędzia. Sam decydujesz, z których skorzystasz.

Każdy SYSTEM jest jednak pewną machiną. Musisz się w niej odnaleźć  i PRZYSTOSOWAĆ do własnej osobowości, przemyśleć proponowane sposoby działania i wybrać te, które najlepiej do Ciebie przemawiają i z którymi najlepiej się czujesz. Wtedy będziesz autentyczny dla innych. Możesz przetestować wszystkie FORMY i odrzucić te, które Ci nie odpowiadają. Przykładowo nie chcesz zapraszać ludzi do swojego domu na prezentację, to korzystasz ze spotkań organizowanych przez liderów w konkretnym miejscu, w Twoim mieście lub odsyłasz na prezentacje internetowe. 

SYSTEM zawiera pewne SZTYWNE elementy, niezbędne w marketingu rekomendacyjnym: budowa listy, zapraszanie na spotkania, prezentacja, follow up i trening nowego Partnera. Oznacza to, że bez nich będzie Ci trudno osiągnąć rezultaty. Ale zawsze masz alternatywę, w jaki sposób będziesz realizował te elementy. 

Masz swoją osobowość i nie staniesz się nagle innym człowiekiem. Ale pewnych rzeczy się nauczysz i nabierzesz do nich przekonania, nawet jeżeli na początku budzą Twoje obawy np. znajdziesz sposób na stałą rozbudowę listy poprzez wybór odpowiedniej dla Ciebie formy. Przykładowo stwierdzisz, że zaczniesz bywać na seminariach czy warsztatach, gdzie możesz spotkać interesującą Cię grupę ludzi i w ten sposób poszerzać sieć swoich kontaktów. ZAWSZE masz wybór.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz