niedziela, 28 czerwca 2015

POZNAJ LICZBY, KTÓRE POMAGAJĄ zarabiać pieniądze w marketingu rekomendacyjnym

Liczby mają ogromne znaczenie, przekładają się na REZULTAT jaki osiągniesz w marketingu rekomendacyjnym. I choć kierowanie się nimi jest kluczowa sprawą, pamiętaj, że za określoną liczbą zawsze stoi CZŁOWIEK. TEN, który chciałby się przyłączyć do Ciebie ale okoliczności życiowe mu nie pozwalają. TEN, który ma głowę zaprzątniętą swoim właśnie rozwijanym biznesem. TEN, który być może chciałby, ale brakuje mu pewności siebieTEN, który naprawdę nie ma pieniędzy i dziesiątki innych historii, które usłyszysz.

Ludzie, którzy zarabiają dobre pieniądze to tacy, którzy:

1. Wiążą się z 1 firmą marketingu rekomendacyjnego na 5-10 lat.
2. Osobiście sponsorują między 100-250 osób w tym czasie.
3. Wprowadzają kandydatów miesięcznie do biznesu przez okres 2-5 lat.
4. Szukają 3-5 budowniczych w swojej organizacji.

Czas i tak upłynie, więc dlaczego nie miałbyś go poświęcić na realizowanie swojej wizji, która pozwoli Ci na osiągnięcie wolności finansowej i swobody dokonywania wyborów. Mówi się, że liczby nie kłamią. Faktycznie odkrywają prawdę o biznesie marketingu rekomendacyjnego, który prowadzisz. Nie da się osiągnąć rezultatów bez liczb. Jeżeli Twoja skuteczność w sponsorowaniu wynosi 20%, to oznacza to, że na 10 osób 2 rejestrują się do firmy i zostają Twoimi Partnerami. To pokazuje, że musisz porozmawiać przynajmniej z 20 osobami miesięcznie, aby rozpocząć współpracę z 4 w danym miesiącu. Oczywiście jeżeli jesteś bardziej skuteczny, to liczba osób znacząco się zmniejsza. 

O wszystkim przesądza jednak LICZBA spotkań. Statystyka zawsze zadziała. Trzeba patrzeć na liczby, ale i pamiętać o ludziach, z którymi kiedyś rozmawialiśmy. Sytuacja życiowa czasami  zmienia się diametralnie w ciągu kilku miesięcy. Ktoś, kto Ci odmówił,  może zostać Twoim najlepszym Partnerem. Kieruj się  liczbami ale patrz na historię człowieka, który stoi za nią stoi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz