środa, 24 czerwca 2015

PRECYZYJNE UMAWIANIE SPOTKAŃ w biznesie marketingu rekomendacyjnego

Aby dobrze prosperować w branży marketingu rekomendacyjnego, Twoim celem powinno być umawianie jak największej ilości SPOTKAŃ, na których możesz przedstawić swoją propozycję współpracy. Ważne jest, aby spotkanie było umówione w taki sposób, aby osoba z którą masz się spotkać była ZACIEKAWIONA i jednocześnie miała zarezerwowany CZAS na spotkanie z Tobą. Dlatego bardzo istotne jest POTWIERDZENIE daty, godziny i miejsca spotkania przynajmniej DWUKROTNIE. Dlaczego? Ponieważ większość ludzi ma bardzo napięty

harmonogram, nie siedzi i nie czeka na Twój telefon. W natłoku codziennej gonitwy spotkanie może umknąć.

Dlatego podczas rozmowy telefonicznej bądź PRECYZYJNY i dwukrotnie powtórz, kiedy, o której godzinie i gdzie się spotykacie. PIERWSZE potwierdzenie ma miejsce przy podaniu proponowanego terminu czyli np. piątek 25 czerwca, godz. 17.00 lub poniedziałek 27 czerwca o godz. 12.00. w hotelu Ypsylon  w Krakowie. Rozmówca wybiera odpowiadającą mu datę spotkania. DRUGIE potwierdzenie pojawia się na zakończenie rozmowy. Mówisz np.: świetnie, jesteśmy umówieni w piątek, 25 czerwca o 17.00 w hotelu Ypsylon. Do zobaczenia. 

Wielu ludzi, zwłaszcza managerów, ludzie prowadzący własne biznesy pracuje ściśle z kalendarzem i wpisze Twoje spotkanie w GRAFIK. Pozostali - NIEKONIECZNIE. Dlatego warto zapytać rozmówcę czy ma pod ręką kalendarz, aby odnotował termin spotkania. Jeżeli nie ma, poproś o ZAPISANIE informacji. Jeżeli spotkanie jest umówione z DUŻYM wyprzedzeniem, warto je potwierdzić na krótko przed planowaną datą.

Precyzja ma służyć Tobie. Może się zdarzyć, że Twój potencjalny Partner zapomni o spotkaniu, wyleci mu z głowy, coś się wydarzy. Nie masz na to wpływu, ale dokonując dwukrotnych potwierdzeń zwiększasz swoje szanse, że spotkanie dojdzie do skutku i nie stracisz swojego cennego CZASU. Jak w każdym biznesie tak i w marketingu rekomendacyjnym spotkania czasami "spadają", warto dołożyć starań aby statystyka była jak najmniejsza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz