sobota, 23 maja 2015

1 RZECZ, KTÓREJ NIE ROBI wiekszość ludzi w marketingu rekomendacyjnym

Żyjemy w erze szybkiej wymiany informacji: media społecznościowe, e-maile, smsy. W zapomnienie odchodzą stare, SPRAWDZONE sposoby, które nadal działają. Kiedy budujesz swój biznes marketingu rekomendacyjnego pomyśl o pozornie małych rzeczach, które mają znaczenie dla rozwoju Twojej organizacji. Jedną z tych marketingowych, wciąż działających metod jest wysyłanie ODRĘCZNIE napisanych kartek do swoich Klientów i Partnerów, bynajmniej nie tylko z okazji świąt. Kiedy ostatnio zrobiłeś taką wysyłkę? Być może odpowiesz, że nigdy. 

Tymczasem ta prosta metoda, w której możesz odręcznie podziękować swoim Klientom za to, że są z Tobą i korzystają z poleconych przez Ciebie produktów podtrzymuje Wasze relacje. Odręcznie napisana kartka do

Partnera, z podziękowaniem za wspólne działania, z wyrażeniem uznania, bardzo wzmacnia Twoją organizację. DROBNA rzecz ale przekazująca emocje. Nie ma nic bardziej wartościowego niż docenienie swojego Klienta i Partnera za to, że są z Tobą. W zalewie gotowców, kilka oryginalnych, własnych, ODRĘCZNIE napisanych zdań w odniesieniu do konkretnej osoby może zdziałać wiele dobrego. 

Powiesz, że to KOSZT. Fakt, kartka i znaczek kosztują. Ale możesz kupić je hurtowo np. 100-200 sztuk. Wysyłać po dwie dziennie przez jakiś czas albo w sposób, który będzie dla Ciebie najlepszy. Możesz wysłać kartkę po prezentacji, po spotkaniu, evencie, skreślić parę miłych słów. TO DZIAŁA. Zrób tę małą rzecz, jakiej nie robi większość Dystrybutorów w marketingu rekomendacyjnym i obserwuj co się wydarzy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz