poniedziałek, 25 maja 2015

JAK BYĆ PRODUKTYWNYM w marketingu rekomendacyjnym, mając niewiele czasu?

Większość ludzi, którzy działają w marketingu rekomendacyjnym pracuje po presją czasu. Mają do pogodzenia swoje życie zawodowe plus liczne obowiązki domowe. Nierzadko brakuje dnia, aby rozwijać biznes. Jednak można to pogodzić odpowiednio ZARZĄDZAJĄC swoim czasem i pracując w sposób PRZEMYŚLANY. Potrzebna jest wewnętrzna dyscyplina i konsekwencja. To, czego potrzebujesz , aby sprawnie posuwać się naprzód w marketingu rekomendacyjnym to:

1. Planowanie dnia, codziennie zrób listę rzeczy do wykonania, jak i naucz się delegować zadania. Przykładowo zakupy, które zajmują godzinę może zrobić ktoś za Ciebie. Uwzględnij w planie dnia swój czas, który poświęcisz rodzinie, sobie, koniecznym obowiązkom i rozwijaniu marketingu rekomendacyjnego. 

2. Stwórz nowe nawyki, które pozwolą ruszyć do przodu. Opracuj kilka aktywności, które

przynoszą pieniądze w tej branży: codzienne dopisywanie do listy 2 nowych osób, kontakt poprzez media społecznościowe z 2 osobami, telefon do 2-3 osób, rozmowa z 1 członkiem Twojego zespołu, follow-up 2 osób. Jeżeli te działania będziesz wykonywał codziennie zrobisz postępy. Każdego dnia w miarę potrzeb skupiasz  się np. na dwóch najbardziej istotnych aktywnościach. 

3. Ustal godziny, w których będziesz działał biznesowo, najlepiej niech to będą stałe pory, choć nie zawsze będzie to możliwe. Zarezerwuj przynajmniej 90 minut każdego dnia. W krótkim okresie czasu zobaczysz, że całkiem dużo można zrobić, choć na początku wszystko może się rozłazić. 
4. Prezentacje, codziennie zadaj sobie pytanie, ilu nowym osobom w tym tygodniu pokażesz biznes lub produkt. Do tego potrzebujesz własnie wykształcić nowe nawyki, które pozwolą na budowę biznesu. 
5. Zrezygnuj z zadań, które nie przynoszą produktywności: internetu w nadmiarze, oglądania na okrągło strony firmowej, swojej struktury, filmów na YouTube itp. Skup się wyłącznie na aktywnościach przynoszących pieniądze, czyli poszukiwaniu nowych kandydatów, pokazywaniu planu wynagrodzenia i produktu, follow up i treningu nowych Partnerów. 

PRODUKTYWNOŚĆ jest kluczowa i dojdziesz do niej, mając nawet niewiele czasu w ciągu dnia. Trzeba tylko odpowiednio się zorganizować. Przecież kropla drąży SKAŁĘ. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz