niedziela, 17 maja 2015

CZEGO UŻYWAJĄ najlepsi, aby osiągnąć rezultaty w marketingu rekomendacyjnym?

"Kieruj dużą grupą osób tak, aby stale wykonywali kilka prostych czynności przez długi czas". Randy Gage

Często usłyszysz, że ludzie zmagają się z brakiem rezultatów w marketingu rekomendacyjnym. Biznes nie działa, ludzie tracą pieniądze na comiesięczną aktywność, zakup materiałów marketingowych, eventy, dojazdy na spotkania. To prawda - każdy biznes ma swoje koszty. Dlatego tak ważne jest określenie czasu na osiągniecie rentowności. Aby być rentownym potrzebne są REZULTATY. W każdej firmie marketingu rekomendacyjnego znajdziesz ludzi, którzy mają osiągnięcia i zarabiają pieniądze. Mają te same produkty do dyspozycji, ten sam plan wynagrodzeń, dysponują identycznymi narzędziami do budowy biznesu. 

Jeżeli Tobie nie udaje się uzyskiwać dochodów, to być może czegoś nie wiesz lub
robisz niewłaściwie. RÓŻNICA pomiędzy osobami, które zarabiają a tymi, które stoją w miejscu polega na tym, że ci pierwsi używają SYSTEMU aby duplikować, duplikować i jeszcze raz duplikować. Używają go KROK po kroku. Wiedzą jak: szukać potencjalnych Partnerów, zapraszać na spotkania, właściwie używać materiałów marketingowych, prowadzić prezentacje, trenować nowych ludzi, aby dokładnie POWTÓRZYLI jego działania i osiągnęli te SAME rezultaty. 

SYSTEM bez względu na firmę jest zawsze prosty. Każdy może go opanować, ale musi chcieć się go nauczyć i nie komplikować. Kiedy wielu ludzi zaczyna podążać za systemem, cały biznes rusza do przodu i budujesz organizację, w której dzięki używanemu systemowi duplikacja wciąż trwa. Używając niezależnych narzędzi (filmy, CD, foldery, ustandaryzowana prezentacja, webinary) każdemu nowemu Partnerowi UŁATWIASZ duplikację, ponieważ będzie mógł szybciej powtórzyć cały proces. Oczywiście, że będziesz mu bardzo potrzebny przez określony czas, ale używanie SYSTEMU jest kluczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz