środa, 13 maja 2015

KIM JEST TWÓJ NOWY Partner w marketingu rekomendacyjnym?

Kiedy rejestrujesz do biznesu nową osobę jesteś zadowolony, że organizacja się powiększa. Pojawił się nowy człowiek i być może stanie się jednym z budowniczych Twojego biznesu, tym, który popchnie go do przodu. Tego nie wiesz. Ale wiesz, że Twój nowy Partner jest SZEROKĄ bramą, pomostem  do ludzi, których NIE znasz, którzy być może dopiero się pojawią. Wielu Sponsorów rejestruje Dystrybutora, pokazuje biznes, produkty, plan wynagrodzenia, proponuje zrobić listę, zapraszać na spotkania i CZEKA.

Ci, którzy wiodą prym w tej branży NIE CZEKAJĄ, nie oczekują znakomitych, natychmiastowych rezultatów. POMAGAJĄ wprowadzić ludzi nowego Partnera do marketingu rekomendacyjnego. Pytają, z kim możemy się dzisiaj spotkać, do kogo

możemy zatelefonować, z którym z Twoich znajomych będę miał okazję dzisiaj porozmawiać? Wiedzą, że nowy Dystrybutor to OKNO na świat, do ludzi, którzy dopiero się pojawią. Wiedzą, że każda nowa osoba, którą POMOGĄ nowemu Partnerowi zaprosić do biznesu, stanie się kolejnym łącznikiem z nieznanymi osobami. KONCENTRUJĄ się na tym etapie. Uważnie obserwują, szukają tych, którzy mogą stać się ZAPALNIKIEM. 

Wtedy dokonują selekcji i przez konieczny czas pracują z nimi, aż powstanie nowy zespół, który mobilizuje pozostałych. Czasami to kilka lub kilkanaście ogniw w dół od świeżo zarejestrowanego Partnera. Osoba, której nie zapisałeś osobiście, staje się BUDOWNICZYM poruszającym całą strukturę. Dlatego pamiętaj, że NOWY Partner nie jest Twoim ostatecznym CELEM, ale jest BRAMĄ do ludzi, których poznasz i wśród których możesz znaleźć lidera. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz