niedziela, 3 maja 2015

JAK Z KLIENTA zrobić Partnera w marketingu rekomendacyjnym?

Z reguły większość ludzi rozpoczyna swoje działania od poszukiwania Partnerów, aby zacząć tworzyć fundamenty swojego biznesu. Wynika to z faktu, że zależy nam na jak najszybszej budowie ORGANIZACJI, która zacznie przynosić dochody. Są  i tacy, którzy dokonują rejestracji po kilkumiesięcznym przetestowaniu produktu/usługi  i kiedy ZOBACZĄ rezultaty działania w NATURALNY sposób dzielą się tą informacją z innymi. 

Jeżeli zobaczysz, że ktoś może być gotowy, pokaż w jaki sposób dzięki tej naturalnej zdolności dzielenia się dobrymi wiadomościami może zarabiać pieniądze. To jest często PROCES rozłożony w czasie, bo niejednokrotnie Klientami zostali ludzie, którzy

zdecydowanie odmówili rejestracji w marketingu rekomendacyjnym lub chcieli najpierw sprawdzić, jak działa produkt czy usługa. Do tej grupy wliczasz także te osoby, do których poszedłeś od razu tylko  zamiarem aby zostali Twoimi odbiorcami. 

Po pierwsze pokaż, co muszą ZROBIĆ, aby przestać płacić za produkty czyli mieć je za darmo. Niejednokrotnie wystarczy polecenie kilku osób. Uświadom im ten fakt. Następnym krokiem jest postawienie pytania czy chcieliby zarabiać dodatkowe pieniądze. Jeżeli tak, pokaż PLAN wynagrodzeń i sposób działania ale rób to bez presji - swobodnie, jako ciekawą opcję ich przygody z produktem. Posłuż się narzędziami, zaproś na webinar czy zbliżający się event. Powiedz jakiej POMOCY mogą od Ciebie oczekiwać.

Nie przyciskaj, bo niekoniecznie wszyscy Twoi Klienci będą chcieli stać się Partnerami w biznesie, ale wielu z pewnością przyjrzy się Twojej propozycji.  Miej na uwadze, że lojalny Klient często jest więcej wart niż Dystrybutor, który niewiele zrobi lub nie odnajdzie się w tej roli. ALE wśród zadowolonych Klientów masz szansę ZNALEŹĆ budowniczych Twojego biznesu, którzy znają doskonale WARTOŚĆ produktów, a stając się skutecznymi i wiarygodnymi POSŁAŃCAMI dobrych wiadomości, mogą mocno ruszyć biznes do przodu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz