piątek, 29 maja 2015

KIEDY JEST DOBRY CZAS, aby rozmawiać ze znajomymi o marketingu rekomendacyjnym?

Mówi się, aby marketing rekomendacyjny zaczynać od najbliższych sobie kręgów czyli rodziny i znajomych. Dla wielu to zadanie jest wręcz niewykonalne. Dlaczego? Ponieważ nie mają wyrobionej PEWNEJ postawy i podświadomie postrzegają ten biznes jako coś niewłaściwego. Myślą, że będą zarabiać na swoich znajomych, wciskać produkty, przekonywać itd. Większość nie jest PRZYGOTOWANA do odbycia takich rozmów, nie uniesie ciężaru odmowy, nie poradzi sobie z obiekcjami.

Fakt, ludzie robią interesy z tymi, których znają, lubią i którym ufają, jednak STRACISZ to zaufanie, jeżeli nie wiesz co i jak masz robić. Musisz być GOTOWY
na odbycie rozmowy w taki sposób, aby nie zniszczyć swoich przyjaźni,

Kiedy rozmawiać ze znajomymi? Wtedy, kiedy nie będzie Tobie ZALEŻEĆ, czy powiedzą "tak" lub "nie", kiedy nie będziesz się  martwić się o to, czy przyłączą się do Ciebie. Będziesz budował swoją organizację i rozmawiał na przestrzeni czasu z setkami ludzi i nie będzie miało znaczenia czy pojedyncza osoba odmówi rejestracji. 

Jeżeli rodzina i znajomi nie są przekonani ZOSTAW ich. Nie stawaj się natarczywy, bo zaczną Cię unikać a Ty zyskasz miano zdesperowanego. Szanuj swoje relacje i przyjaźnie, na których przecież Ci zależy. Znajomy jest niezainteresowany, to ODŁÓŻ temat. Powrócisz do niego w odpowiednim czasie. Nakieruj swój UMYSŁ na budowę wielkiego zespołu z nastawieniem, że bez znaczenia jest fakt, czy zbudujesz go bliskimi osobami. 

Kiedy zaczniesz zarabiać pierwsze pieniądze, zbudujesz swoją wiarę w firmę, produkty, będziesz WIERZYŁ w to, co robisz, staniesz bardziej PEWNY siebie, a tym samym bardziej ATRAKCYJNY dla innych ludzi, Wtedy możesz zacząć rozmawiać z przyjaciółmi, bo będziesz startować z WYŻSZEGO poziomu i nie będziesz przykładał wagi do tego, czy się zarejestrują. Nie będzie to miało ŻADNEGO znaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz