sobota, 9 maja 2015

ZACHWIANIE PROCESU DUPLIKACJI w marketingu rekomendacyjnym

Jeżeli Twoja organizacja nie przyrasta w każdym miesiącu, nie ma nowych Klientów i Partnerów oznacza to, że proces DUPLIKACJI jest poważnie zachwiany. Przykładowo pozyskujesz nowych ludzi, ale oni nie powtarzają tego, co Ty. Są nowi w biznesie, dzwonią do znajomych i często słyszą słowa - jak już ZAROBISZ pieniądze, to wtedy daj mi znać. Dlatego tak ważne jest PRZENIESIENIE skupienia z nowej osoby na NARZĘDZIE, które tłumaczy biznes marketingu rekomendacyjnego. Oznacza to, że nawet jeżeli Twój nowy Partner zna odpowiedzi na PYTANIA, lepiej będzie jeżeli posłuży się narzędziem, które wyjaśnia

model biznesu, plan wynagrodzenia, działanie produktów (broszura, prezentacja, płyta, link do filmu itp.). Twój Partner podejmując decyzję o przyłączeniu się do Ciebie, będzie wiedział, że posługuje się NARZĘDZIAMI, które bardzo ułatwiają proces duplikacji. Twoim zadaniem jest poprowadzenie PROSTĄ ścieżką, aby ludzie wiedzieli, co mają ROBIĆ. 

Biznes ma zacząć PRACOWAĆ dla Twojej nowej osoby tak szybko, jak to tylko jest możliwe. Miej świadomość, że z grupy np. 10 NOWYCH ludzi, których zarejestrowałeś, część zacznie działać natychmiast, niektórzy później, pozostali NIGDY. Jeżeli duplikacja przeciąga się nadmiernie w czasie, trzeba zastanowić się czy nowi Partnerzy wiedzą:
  1. Jak pracować z listą kandydatów?
  2. Jak zapraszać do biznesu?
  3. Jak posługiwać się narzędziami?
  4. Jak robić follow up?
  5. Jak "zamykać" spotkania?
  6. Jak przeprowadzić trening nowej osoby?
Odpowiedź na te pytania da Ci jasność sytuacji. Będziesz wiedział nad jakimi elementami trzeba popracować z nowymi Partnerami. Zorientujesz się, jakie UMIEJĘTNOŚCI wymagają treningu, aby zbudować PEWNOŚĆ siebie, prowadzącą do zwiększenia aktywności Twojej grupy i w efekcie do rezultatów w postaci przyrostu organizacji. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz