piątek, 15 maja 2015

CZY MOŻESZ POTRAKTOWAĆ marketing rekomendacyjny jak pracę?

Biznes marketingu rekomendacyjnego przez znakomitą większość ludzi jest traktowany, jako DRUGIE źródło dochodu. Ludzie chodzą do swojej etatowej pracy lub prowadzą własne firmy i "przy okazji" starają się zarobić pieniądze w tej branży. Jeżeli naprawdę chcesz mieć dochody w marketingu rekomendacyjnym, potraktuj go jak swoją pracę. A to oznacza: ustalenie liczby godzin, które poświęcasz na budowę tego biznesu, stworzenie harmonogramu działań i powtarzanie tego procesu CODZIENNIE. W tym, co dotychczas robisz zawodowo, pracujesz każdego dnia i wykonujesz określone zadania. Jeżeli NIE pracujesz, nie otrzymujesz wynagrodzenia. 

Mamy wielkie oczekiwania w stosunku do marketingu rekomendacyjnego, jednocześnie

nie robiąc zbyt wiele. Bądź uczciwy wobec siebie i zadaj sobie pytanie, jak pracowałeś przez ostatnie miesiące, ile spotkań odbyłeś? Dlaczego nie skoncentrować swojego wysiłku na biznesie, który w perspektywie lat, może stać się Twoim głównym źródłem pasywnego dochodu? 

Jesteś przyzwyczajony do codziennego chodzenia do pracy, choć niejednokrotnie nie chce Ci się wstawać z łóżka. Pomyśl, czy chcesz tak funkcjonować do końca życia? Masz alternatywę, ale trzeba potraktować ją poważnie, chcesz zarabiać - rozważ to przedsięwzięcie z  powagą, którą przykładasz do swojej stałej aktywności zawodowej. 

Wielu ludzi mówi, że ten biznes nie działa i mają całkowitą rację, nie działa bez DZIAŁANIA. Mówi się, aby traktować marketing rekomendacyjny, jak prawdziwy biznes, ale wielu ludzi nigdy nie prowadziło żadnego biznesu i tak naprawdę nie wie, co to oznacza w praktyce i nie musi wiedzieć. Wystarczy przyjąć, że to jest Twoja codzienna PRACA w mniejszym wymiarze, ale ta lubiana, z perspektywą, rozwojem i brakiem sufitu w zarabianiu pieniędzy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz