czwartek, 21 maja 2015

5 WYMÓWEK, którymi usprawiedliwiasz brak rezultatów w marketingu rekomendacyjnym

Kiedy działasz już pewien czas w marketingu rekomendacyjnym, wielokrotnie nie udaje Ci się osiągnąć dobrych rezultatów czyli nie zarabiasz pieniędzy. Twoim zdaniem obiektywne przeszkody powodują, że ten biznes nie działa. Zerknij na listę 10 wymówek i zobacz, które do Ciebie pasują najbardziej, którymi się podpierasz, kiedy rozmawiasz z innymi na temat efektów swojej pracy.

1. NIE MAM wielu ludzi w swoim otoczeniu. To zawsze bardzo solidna wymówka. Faktycznie nie licząc kilkudziesięciu gości na swoim weselu, kilkudziesięciu znajomych, z którymi chodziłeś do szkół i na studia, setek ludzi, których masz w zasięgu social media, kilkudziesięciu osób, które poznałeś w swojej obecnej lub byłej pracy, rodziny bliższej lub dalszej, dziesiątek ludzi, którym przez całe życie płaciłeś lub płacisz za usługi, dziesiątki tych, których poznałeś poprzez sport, hobby, zajęcia swoich dzieci. Ile to już razem?

2. MÓJ SPONSOR się wycofał. Ponad 90% ludzi, którzy zarabiają największe pieniądze w branży, nie miało Sponsora lub był on beznadziejny. Wbrew pozorom ten brak stał się ich siłą i zmobilizował do jeszcze aktywniejszego działania. Jedną z ról Twój Sponsor już wykonał - pokazał Ci biznes i możliwości. 

3. NIE ZNAM ego typu ludzi (czytaj tych, którzy chcieliby przyłączyć się do biznesu). Bardzo dobry argument. Jaki typ ludzi masz na myśli? Akwizytorów? Czy tych, którzy chcieliby zarabiać pieniądze? Przecież wiesz, że najlepszych ludzi dopiero poznasz. Działanie otwiera bramy do innych osób. 

4. PRODUKTY/USŁUGI są za drogie. Bardzo popularna wymówka. Czy Ci, którzy zarabiają w tym biznesie kupują taniej czy też mają dostęp do tych samych cen? Dlaczego się tym martwisz, skoro o tym wiesz? Czy inni mają w otoczeniu samych krezusów i ludzi , którzy szastają pieniędzmi? Przecież wiesz, że to nieprawda.

5. WYCHOWANIE DZIECI jest dla mnie najważniejsze. Bardzo popularne. Czy zastanawiałaś się nad ty, że właśnie dzieci mogą być najważniejszym "dlaczego", dla którego działasz w biznesie marketingu rekomendacyjnego? Jedyne, co musisz zrobić, to tylko odpowiednio stworzyć ramy czasowe dla własnej aktywności. 

Każdy miewa wymówki, kiedy biznes nie idzie właściwie. Wystarczy zastanowić się, jakich używasz najczęściej, kiedy myślisz lub rozmawiasz o swoim biznesie. Przecież wiesz, że wymyśliłeś je po to, aby zagłuszyć swoje obawy i mieć usprawiedliwienie, zamiast podjąć działanie. Zrezygnuj z samoograniczających Cię przekonań i....zrób spotkanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz